sporządzanie list płac oraz kartotek wynagrodzeń;
Zakres świadczonych usług
kompleksowa obsługa rozliczeń z Urzędem Skarbowym oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych;
Dokładny zakres świadczonych usług ustalony zostaje wspólnie
z przedsiębiorcą w zależności od istniejących potrzeb.
wyprowadzanie zaległości w księgowaniu.
reprezentowanie klienta przed Urzędem Skarbowym oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych;
możliwy odbiór dokumentów w siedzibie klienta, bądź ich wysyłka w formie elektronicznej (email) i papierowej (poczta, kurier);
sporządzanie sprawozdań rocznych z działalności, w tym bilansów, rachunków zysków i strat oraz rocznych deklaracji;
rozliczanie podatku dochodowego pracowników i zleceniobiorców;
prowadzenie akt osobowych pracowników;
ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych;
prowadzenie ewidencji dla celów rozliczenia podatku od towarów i usług;
prowadzenie ewidencji przychodów dla celów zryczałtowanego podatku;
prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów;
prowadzenie ksiąg rachunkowych;
pomoc przy zakładaniu działalności gospodarczej;